Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Tuesday, May 3, 2011

Teori Konspirasi Kematian Osama Bin Laden

Salam,


Dunia digemparkan dengan kematian Osama Bin Laden. Adakah ianya sesuatu berita yang benar? Mengikut kata guru hamba, setiap berita yang keluar itu mungkin ada matlamat lain yang ingin di capai walaupun kita tidak menyedarinya. 


Berita kematian Osama juga dapat dikaitkan sebagai konspirasi pihak Amerika untuk terus menyerang negara-negara yang banyak memberi manfaat kepada negara mereka. Jika kita lihat pada penyampaian berita itu, banyak terdapat kesilapan seperti stesen fox news meletakkan nama Obama bin Laden ketika live.


"obama bin laden dead"

Adakah anda menganggap perkara ini sebagai kesilapan menaip? (typing error). Anda orang yang salah sekiranya berfikiran sedemikian. Tidak terfikirkah anda bahawa ketika OBAMA menjadi Presiden, barulah OSAMA dibunuh. Mengapa tidak kita zaman BUSH lg? 

Perkara ini meletus kerana di Amerika sendiri sedang kecoh mengenai sijil lahir Obama yang dikatakan lahir di Kenya. Untuk itu mereka perlu mewujudkan konspirasi ini untuk memastikan tiada penentangan terhadap Obama untuk pemilihan baru. 

Adakah anda percaya bahawa watak Osama Bin Laden hanya dicipta oleh Amerika untuk menguasai dunia? Pihak barat telah mengatur perancangan beratus-ratus tahun lamanya bagi memastikan mereka dapat menguasai dunia ini.



Persoalan yang timbul, mengapa mereka ingin membuang mayat Osama Bin Laden ke dalam laut? Apakah mereka risau sekiranya di tanam di darat mungkin akan mengakibatkan ada pihak yang akan mengorek semula kubur tersebut? 

Berbagai konspirasi yang mereka cipta bagi mengaburi mata penduduk bumi. Berikut gambar-gambar Osama Bin Laden yang gagal diubahsuai.

gambar yang ditayangkan


gambar 15 tahun lepas



gambar yang telah diFlipkan


superimposed yang gagal

gambar mangsa sebenar


Wallahualam.






0 rakan berkata-kata:

Post a Comment

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...