Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Tuesday, May 31, 2011

Serangan Labah-labah di Pakistan

Salam,


Tuan tanah kedaung di sini, kemain lagi admin-admin lain post isu kat blog AnakTeruna ni yer. He he he...... All right, sekarang kita bayangkan labah-labah memenuhi kawasan rumah kita. Penuh dengan sarangnya di sekeliling rumah kita. Boleh hidup ke kawan?


Inilah yang pernah terjadi kepada kawasan di Pakistan di mana pokok-pokok di penuhi oleh sarang labah-labah. Labah-labah tu mungkin terdesak nak buat sarang sampai pokok pun jadi mangsa. Persoalannya adakah wujud makhluk selain daripada labah-labah tersebut?? 


Anak Teruna dan ejen 004 Juput telah menyiasat. Baca sehingga habis!!!!!







Siapakah punya angkara?? Habis semua pokok jadi lagu ni, kalau ada buah macam mana nak kait? Kebulur la orang Pakistan, nak di kacau sarang tu kesian kat labah-labah terpaksa la tengok je.

Seperti biasa, AnakTeruna dan ejen 004 Juput (berjaya selesaikan kes Amir Maharajalawak) telah bertugas pagi dan petang untuk mengetahui siapakah punya angkara pokok ini semua jadi sedemikian rupa.

Kami telah menempah penerbangan pergi ke Pakistan untuk menyiasat perkara ini untuk memastikan kejadian ini dapat dikenalpasti masalahnya.

Di pendekkan cerita. Juput telah dapat mengenalpasti siapakah punya angkara semua ini... AnakTeruna telah melihat laporan Juput dan sangat pasti memang dia punca semua ini berlaku.

Berikut kami paparkan wajah sebenar si pelaku terhadap pokok-pokok tersebut. 

_______

_____

____

__

_


"Saya punya angkara. Hehehe"

nota : AnakTeruna dan Juput masih berada di Pakistan kerana ketika di Malaysia kami hanya membeli tiker pergi ke Pakistan, pulang ke Malaysia tidak dibeli. Duit dah habis buat menyiasat.  Wadepak ni Juput???

1 comment:

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...