Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Wednesday, May 4, 2011

Apa itu Kpop?

Salam, 


Sana sini bercakap pasal Kpop, apa benda tu? Lolipop ke? Aku pun tak tahu apa tu Kpop. Lepas aku cari-cari baru aku tahu apa tu Kpop. Kpop tu merujuk kepada Korean-pop. 


Apa kejadahnya yang orang Malaysia nak tiru Kpop? Boleh tara tu budak-budak Melayu sekarang ni, cuba masuk Imam Muda kan bagus. 






ha, yang ni versi korea






yg ni pula versi Malaysia...

Maaf cakap la, sekali aku tengok macam Gay pun ada, kenapa jadi macam ni nak??? Kesian kat atok. 

kering, haluss.....

Cara pakaian pun, pesyen tak cukup kain. Bukan nak mengutuk, cuba cari identiti sendiri kan bagus. Lepas aku tengok gambar ni, aku cakap tak apa la, semuanya lelaki tak ada perempuan pun. Rupa-rupanya perempuan pun sama tergedik-gedik.



yg ni versi Korea...



yang ni versi Melayu a.k.a Mpop

Muka dah lawa kau orang ni, cuba kalau pakai comel-comel, alangkah indahnya dunia ini. Hehe
Gula-gula? Mesti manis kan, baik kau orang tukar nama Lolipop tak pun Lilypop. Harap kau orang happy la ye.

posing maut, ala-ala Korea gitu...

Terlihat sahaja gambar di atas, pedang aku menjadi tidak ketahuan (pinjam ayat Balas). He3x. Diharapkan kau orang semua geng Kpop Malaysia ni, turun pada perlawanan bolasepak antara Malaysia dan Chelsea , Arsenal dan Liverpool nanti. Biar ternganga mulut team EPL. hehe


Kpop? Boleh jadi juga Kelantan-Pop. Serabut weyh....








0 rakan berkata-kata:

Post a Comment

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...