Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Friday, May 27, 2011

Lelaki Kacak Sperma Sedikit??


Salam,


Adakah anda ini lelaki yang kacak? Jika anda rasa anda kacak, hensem, macho, atau molek anda patut meneruskan pembacaan mengenai entry ini. Wanita yang inginkan lelaki yang kacak juga perlu membaca entry ini.


Wanita sudah semestinya inginkan lelaki yang kacak untuk menjadi teman hidup, tetapi tahukah bahawa lelaki kacak hanya mengeluarkan sperma yang sedikit ketika melakukan hubungan seks. 


Berbanding dengan lelaki yang tidak kacak atau kurang daya tarikan didapati mengeluarkan sperma lebih banyak ketika melakukan hubungan seks.


Oleh itu, sekiranya wanita-wanita di luar sana yang inginkan zuriat yang banyak di alam perkahwinan. Pilihlah lelaki yang tidak mempunyai daya tarikan atau dalam lingua franca tidak hensem.


Mengapa begitu?


Kajian telah dijalankan di SINI (Lelaki Kacak Sperma Sikit)

Namun begitu, kita sebagai umat Islam harus menyerahkan segalanya kepada Allah s.w.t kerana Dia yang menentukan ajal maut, jodoh pertemuan, rezeki dan segalanya. Kita hanya merancang.



0 rakan berkata-kata:

Post a Comment

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...