Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Sunday, July 31, 2011

Khairul Fahmi Che Mat (Apek) dan Elia Putus Tunang?

Salam,



KUALA LUMPUR: Biarpun Malaysia gagal meneruskan kemaraan pada kempen bola sepak kelayakan Piala Dunia, ketangkasan penjaga gol negara, Khairul Fahmi Che Mat ketika mengikat Singapura 1-1 di Stadium Nasional Bukit Jalil, Khamis lalu, diakui ramai.
Namun di sebalik kecemerlangannya di gawang gol, Khairul Fahmi atau lebih dikenali sebagai Apek rupa-rupanya memendam rasa berikutan badai yang melanda pertunangannya dengan.......HARIAN METRO


Apa boleh dikatakan lagi, jodoh dan pertemuan di tangan tuhan. Semua tak boleh menyalahkan Apek, pasti ada punca semua ini berlaku namun hanya mereka yang tahu. Wanita diluar sana usahlah menyalahkan Apek tetapi dalam memasang niat terhadap Apek. ^_^

Biar mereka selesaikan hal mereka, kita tak perlu campur. Lagi pun yang penting Apek tak berasa tertekan, janji dia main hebat dekat atas padang. Hal Personal kita tak perlu sibuk. Kita perlu sibuk dengan bakat yang dia ada di atas padang. Teruskan berjaya Apek!!!

Game untuk Olimpik tak lama lagi dah. Udah-udah la kita bagi tekanan kepada penjaga gol utama skuad Olimpik ini.




notaTeruna : sedih jugak dengar cerita macam ni...



3 comments:

  1. sama la...

    sedih jugak baca berita neh tadi..

    dah xdk jodoh...andai ada jodoh mereka pasti bersma...doiakan yg terbaik..

    ReplyDelete
  2. tu la...ermm...
    ade hikmah mungkin...

    ReplyDelete

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...