Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Saturday, July 30, 2011

Gempar : "Cinta Itu Buta"

Salam,

Pepatah mengatakan "cinta itu buta" dan ianya sering digunakan masyarakat di Malaysia. Kalau nak diikutkan banyak lagi pepatah orang tua-tua. Memang betul kata orang tua-tua, "cinta itu buta".

Korang tak percaya ke? Kalau tak percaya boleh tengok ni ha... Mesti korang akan cakap dorang dua ni buta sebab tak nampak orang disekeliling.

Excercise mungkin?







Apa yang terjadi pun aku tak tau. Hanya polis dan mereka yang tahu tapi yang penting "cinta itu buta".


2 comments:

  1. w0w!

    kalo kat malaysia neh
    mahu penat pakcik JAIS..

    ReplyDelete

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...