Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Tuesday, July 5, 2011

Akibat Bertinggung Di Atas Mangkuk Tandas (**,)

Salam,

Sudah tentu keselesaan menjadi perkara yang paling penting dalam hidup, nak makan kena selesa. Nak tidur kena selesa dan kadang-kadang nak "melepas" pun kena selesa. Tapi kalau boleh ikut la peraturan sama, jangan la nak selesa sampai tak ikut apa yang orang dah larang. Betul tak?

Peraturan tu wujud sebab nak menjaga kita, sama juga macam pantang larang. Kalau orang dah larang tu jangan buat. Orang tua-tua selalu berpesan, pantang larang tu kena jaga. Lepas bersalin kena jaga makan. Itula namanya pantang.

Biasa la kalau hidup dekat dunia ni kita langgar undang-undang, pantang larang dan peraturan. Bajet nak tunjuk cool dan macho. Wadepak?? Bila dah kena baru la nak menanggis.

Dalam JAMBAN (maaf terkasar) pun ada peraturan  tau dak? Orang dah cakap jangan bertinggung atas mangkuk tandas tu tapi sebab nak keselesaan, ada juga yang buat macam tu. Hidup semua nak selesa. Kita bukan tau pun mangkuk tandas tu kuat ke tidak.



Inilah padahnya bertinggung di atas mangkuk tandas.

nota Teruna : tau......ramai yang suka bertinggung macam ni........

3 comments:

  1. ishhhh berat sangat ke atau jamban tu rapuh sangat atau simen dah x berkualiti... sampai pecah.. nasib baik taik x berterabur tp sian aaa punggong plak pecah...

    ReplyDelete
  2. Mungkin jenis tak berkualiti punyer..tp kita kena hati-hati ler..

    ReplyDelete

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...