Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Saturday, April 23, 2011

Maharaja Lawak Astro : Eksklusif Pendedahan Mengapa Amir masih kekal?

Salam,

Kenapa korang tak bagi tahu aku R2 dah terkeluar Maharaja Lawak minggu 3? Adoiii, penat aku cari dalam Youtube tadi. Tapi yang pasti Amir tetap berada dalam Maharaja Lawak. Pasal??

Aku baru lepas tengok Maharaja Lawak Amir sebentar tadi. "Nak haremm" punya lawak, aku pun tak pasti sebab apa dia masih bertahan agaknya antibodi dia kuat kot. Tapi aku kena siasat juga kenapa dia boleh bertahan sampai sekarang. Korang nak tengok jugak Klik "AMIR BUAT LAWAK TAPI TAK LAWAK"

Aku habiskan masa selama sejam untuk menyiasat kenapa Amir masih bertahan padahal banyak lagi kerja yang lebih baik boleh aku lakukan. (Sapa pulak masak kari senja-senja ni?) Opss. Berbalik pada topik asal.

Aku bersama ejen 004 aku iaitu Juput telah mengetahui punca-punca kekebalan Amir di Maharaja Lawak. Juput telah mengesahkan kajian aku sebentar tadi, mengikut laporan Juput Amir masih kebal kerana ada seorang yang sangat setia mengundi Amir. Siapakah orang itu??

Mengikut pada watak orang tersebut aku dapat mengecam ianya berasal dari INDIA. Sehingga ke India penyokong Amir berada. Punya nak Haremm. PAtut la dia tak terkeluar lagi.


Ini adalah video yang aku maksudkan.



MUKA LEGEND HATI JAMBU

0 rakan berkata-kata:

Post a Comment

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...