Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Saturday, April 2, 2011

Rahsia Simbol PEACE "V"



Salam semua, 

Anak Teruna pasti sangat-sangat, mesti pembaca semua selalu menggunakan simbol peace "V" ketika bergambar. Malah ada antara ibu bapa yang mengajar anak-anak mereka yang masih kecil membuat simbol peace  menggunakan jari. 

Apa itu simbol PEACE "V"??? "Apa la Anak Teruna ni, buat simbol peace je pun, bukan angkat jari tengah"

Meh sini Anak Teruna nak koba kat kome semua. Simbol PEACE ni berasal dari simbol syaitan yang diamalkan semasa upacara keagamaan Yahudi. Simbol ni juga telah digunakan oleh  Yasser Arafat (Bekas Presiden Palestin), Richard Nixon (Bekas Presiden amerika) dan Winston Churchil (Bekas Presiden Amerika).

Lambang PEACE pada jari sebenarnya adalah simbol gerakan Illuminati. Tanda "V" mempunyai pelbagai sejarah. "V" (yang selalu dibuat guna jari) adalah tanda huruf Roman yang bermaksud nombor 5 dan Adam Weishaupt menggunakan simbol ini dalam gerakan rahsianya iaitu Illuminati (pertubuhan Yahudi). Ahli-ahli Illuminati ini akan gunakan simbol "V" PEACE ini sebagai tanda "Law Of Fives" (Hukum Lima).

Di dalam tulisan Yahudi huruf V (Van) bermaksud 'Nail' (Kuku). The Nail adalah salah satu tanda rahsia syaitan yang digunakan dalam upacara peyembahan berhala. Syaitan ingin membiarkan kita tahu bahawa itu adalah kegemarannya. 

Anton Lavey pengasas Church of Satan (gereja Syaitan), menggunakan simbol PEACE sebagai latarbelakang mimbar upacara penyembahannya. Salah seorang penyelidik menegaskan, simbol PEACE adalah dari simbol Yahudi yang anti Kristian (antiChrist). Mereka mengambil salib Kristian dan mematahkannya ke atas dan menterbalikkannya ke bawah. Tanda 3 palang yang menghala ke bawah bermaksud ; Past (Palang Kanan), Present  (Palang tengah) dan Future (palang kiri).



Gambar sebelah kiri adalah simbol yang telah diubahsuia dan digunakan sekarang, simbol tengah adalah cabang asal 3 rukun syaitan atau kedaimaian oleh syaitan dan gambar sebelah kanan adalah logo asal kumpulan Gereja Syaitan. Lihat gambar kecil berbentuk bunga di atas palang adalah logo Nazi.

p/s : ajeee nye yeee

0 rakan berkata-kata:

Post a Comment

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...