Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Saturday, April 23, 2011

Real of Pikachu





Salam, 




Korang kenal tak gambar kat atas tu? Aku tak payah tanya pun korang mesti dah tahu sebab tajuk entry aku kali ni pun dah sebut nama dia. Sebelum ni aku pernah buat entry pasal "Real of Upin and Ipin". Sekarang ni "Real of Pikachu"


Zaman aku budak-budak nakal dulu, aku tak suka pun tengok cerita Pikachu ni. Kalau Digimon aku layan la, tapi Pokemon paling aku tak suka. (Gila apa cerita pasal kartun ni??) Wadepak.


Ok-ok. I`m Sorry bak kata Amir (Bila kau nak keluar hah?). Berbalik pada tajuk kat atas tu, korang tengok la sendiri. 


Jeng3. "Real of Pikachu"

"sy la pikachu sebenar tu"

0 rakan berkata-kata:

Post a Comment

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...