Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Monday, July 11, 2011

Seram : Hantu Punca Kemalangan??

Salam,


Selalu kita dengar berita mengenai kes kereta ekseiden langgar pokok, tiang, masuk sungai dan macam-macam lagi. Bila ditanya apa puncanya, pasti ada yang mengatakan ternampak bayang-bayang putih melintas, hantu lalu depan kereta dan ternampak perempuan cantik.

Tapi hantu-hantu yang dorang maksudkan tu, semuanya hantu perempuan. Pontianak, Langsuir, Perempuan bawa anak macam-macam lagi.

Mungkin mereka mengantuk hingga ternampak perkara yang bukan-bukan. Perasaan takut muncul juga boleh menyebabkan wujudnya ilusi hantu itu.

Itu cerita di malam hari, aku nak cerita mengenai hantu perempuan yang mengacau pemandu di siang hari. Sekali tengok rasa nak tengok lagi akhirnya eksiden terlanggar pokok, divider, kon JKR, dan lampu isyarat.

Hantu-hantu ni lawa sebenarnya, tetapi trick hantu ini hanya berjaya kepada manusia yang tidak kuat iman. Kepada mereka yang kuat iman Insyallah tak akan berlaku apa-apa. Gambar hantu tersebut aku berjaya  tangkap semasa mereka sedang beraksi untuk mengalih perhatian pemandu.

  ------------------------------------------------

---------------------------------

------------------

--------

--


nota Teruna : kuat iman di dada, anda pasti selamat...

0 rakan berkata-kata:

Post a Comment

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...