Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Thursday, June 16, 2011

Tips : Cara Mendapat Badan yang Sasa (**,)

Salam,




Bagaimanakah untuk kita mempunyai badan yang berketul-ketul? Pasti ramai lelaki di luar sana tertanya-tanya teknik yang digunakan untuk badan kelihatan lebih tegap macam Jehan Miskin.

Bukan mudah untuk mendapat badan yang penuh dengan muscle tapi aku boleh kongsikan dengan korang macam mana nak bagi badan korang berketul-ketul. Haha.

Persoalannya, kenapa lelaki suka badan macam tu? Padahal kaum hawa kebanyakkannya tak suka lelaki yang badan berketul-ketul. Kajian aku mengatakan 8 daripada 10 kaum Hawa tidak menyukai lelaki yang berbadan sasa dan alasannya adalah mereka GELI dan selebihnya mengatakan lelaki berbadan sasa itu SEKSI. wadepak?


Geli tahi kucing! Bukankah badan yang sasa itu menampakkan lelaki lebih seksi? Bagi aku peluang menyiasat perbezaan lelaki seksi dan wanita seksi. Sekarang kita terus kepada topik kita iaitu cara membina badan yang sasa.

Langkah pertama : Sediakan satu tin cat tak kisah jenama apa sekalipun sama ada Jotun, Colourland, Nippon Paint atau kalau miskin sangat boleh guna kaler Luna.

Langkah kedua : Minta sahabat baik anda yang boleh dipercayai dan yang paling penting tahu melukis dan mengecat.

Apabila kedua-dua langkah sudah disediakan. Anda hanya perlu scroll ke bawah untuk menjadikan badan anda kelihatan begitu sasa.


--------------------

----------------

------------

------

---

--





nota : jangan mandi untuk kelihatan bergaya........

4 comments:

  1. Hahahahaha...nanti gua try... Lepas ni aweks-aweks semua mesti terpegun dengan body gua... Hahahahaha...

    ReplyDelete
  2. Pada mulut aje pompuan kata geli bro...tp dlm ati....WOW!! aku dpt EXTRA geli..hehehehe

    ReplyDelete

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...