Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Thursday, June 2, 2011

Lelaki Gatal dan Wanita Mengatal





Salam,


Lelaki seorang yang gatal. Perempuan tak gatal tapi selepas di usik baru depa jadi gatal. He3x. Betul ke semua ini? Betul la tu, AnakTeruna ada bukti semua ini. Lelaki pasti akan mengusik wanita supaya mereka menjadi gatal.


Wanita yang mudah diusik mula jadi tak keruan sehingga mudah di gatalkan. Sial apa taip pun berbelit-belit. Korang faham ke AnakTeruna tulis ni? Penat aku taip...


Nah korang tengok la sendiri, siapa yang gatal dan siapa yang di gatalkan. 



Bukti pertama. Haa, cuba tengok gambar atas ni. Penuh 'notification' kat FB perempuan berbanding lelaki. Lelaki gatal la penyebab 'notification' depa ni penuh, lelaki-lelaki ni jugak la yang akan mengatalkan perempuan untuk menjadi gatal. Celaka!! 

Ini juga bukti perempuan jenis mengatal sebab diorang ni melayan lelaki gatal untuk mengatalkan mereka.


Ini semua angkara lelaki gatal nak mengatalkan wanita supaya menjadi gatal dan akhirnya dua-dua menjadi gatal seluruh badan lalu saling usap mengusap dan saling garu mengaru. Apa jadah aku taip ni?? Oh, itulah peribahasa aku yang sungguh indah.

nota : 'notifications' Facebook AnakTeruna habis kuat 3 'notifications'....

5 comments:

  1. gatal menggatal nampak.. haha.. :)

    ReplyDelete
  2. @ she`s Gee.

    gatal tak tau garu..hehehe

    ReplyDelete

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...