Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Tuesday, June 21, 2011

Cara Menjana Traffic Blog

Salam,

Hari ini aku nak berkongsi tips-tips untuk menaikkan traffic di blog korang. Bagaimana traffic di blog aku boleh naik mendadak? Mungkin diluar sana masih tertanya-tanya. Aku akan kongsikan dengan anda semua...............

Firstly, aku berterima kasih kepada GAP, MPP, Pisau, Tao Tau Ajer dan lain-lain kerana telah menyumbang pembaca ke blog aku. Kepada yang tidak linkkan blog aku pun tidak mengapa, aku tetap publish artikel korang di blog aku. Kita naik sama-sama. Yeeahhh!! (blog yang belum aku paut, sila tinggalkan komen)

53 sedang usha blog AnakTeruna???


Baiklah menyentuh untuk menjana traffic di blog kita semua, kita boleh menggunakan dua landasan. Bagi mereka yang menaip dalam Bahasa Malaysia, anda boleh mempromosi blog anda di Apesal.com. Ianya percuma, tetapi perlu beberapa syarat. (boleh rujuk di APESAL.COM). Kebanyakkan pengunjung aku datang daripada APESAL.COM untuk artikel yang Bahasa Melayu. Anda boleh cuba di SINI.

Landasan KEDUA yang boleh digunakan adalah 2leep.com, dengan menggunakan 2leep.com anda sebenarnya mendedahkan blog anda di peringkat dunia. Sekiranya anda mempunyai penulisan English yang baik anda boleh menggunakan sepenuhnya kemahiran anda itu. Aku sekarang ni pun dah mula menaip dalam English tapi macam hancur je bunyi, jadi aku kena kreatif so aku letakkan gambar sebanyak mungkin. Contohnya artikel INI. Jadi untuk 2leep.com anda boleh cuba di SINIPengunjung paling ramai ke blog aku adalah daripada 2leep.com.


nota Teruna : what u give, u get back dan lebih baik berkongsi ilmu daripada berkongsi JARUM!!

Yang ikhlas.........

0 rakan berkata-kata:

Post a Comment

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...