Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Saturday, June 18, 2011

Lelaki Gay Idaman Wanita??(**,)

Salam,



Pasti diluar sana ramai lelaki kacak yang menjadi rebutan wanita-wanita. Kekacakan mereka akan memudahkan wanita-wanita mudah terpikat dengan mereka tetapi AWAS sekiranya ada antara mereka seorang GAY.

Macam mana kita nak kenal seorang lelaki itu gay. Adakah dengan melihat gaya jalannya atau pakaiannya? Tidak semestinya melihat dari luaran mungkin kita juga boleh melihat dari segi dalaman. Tapi aku belum pro untuk melihat cara dalaman.

Mudah sahaja kita nak mengenal mereka yang dalam golongan gay ini iaitu lihat pada pakaian mereka. Sekiranya baju yang mereka pakai itu kelihatan sungguh sendat sehingga menampakkan susuk tubuh berkemungkinan besar dia adalah gay.

Selain itu, lelaki yang sering menjaga keterampilan diri dan terlebih pembersih ni juga berkemungkinan mereka ini golongan gay. Jadi, sekiranya pakwe anda diluar sana yang terlalu menjaga keterampilan diri dan terlebih pembersih, boleh la minta penjelasan lanjut. Cer tanye...Cer tanye...

 Al Quran : (27) An Naml : Ayat 55
“Mengapa kamu mendatangi laki-laki untuk (memenuhi) nafsu (mu), bukan (mendatangi) wanita? Sebenarnya kamu adalah kaum yang tidak mengetahui (akibat perbuatanmu)”. (QS. 27:55)

Mereka ini masih boleh dibimbing ke jalan yang lurus. Mungkin kerana peristiwa silam telah menyebabkan mereka ini menjadi sedemikian. Sedangkan nabi ampunkan umat, inikan pula kita yang penuh dosa.

video : lelaki tak pandang wanita

nota : AnakTeruna seorang yang lurus.

9 comments:

  1. i rasa bukan idaman. tapi lebih seronok di buat kawan. kerana mereka berjiwa lembut. dan takkan menyakiti wanita.

    lelaki bejiwa 'lembut' sesuai dijadikan kawan. sometime mereka ni even better dari kawan perempuan. :D

    ReplyDelete
  2. @ Ms Pearl

    setuju dgn pandangan ms pearl. Macam banyak pengalaman je Ms Pearl ni.. Hehe

    ReplyDelete
  3. well mereka pun berhak dijadikan kawan rite? specialnya golongan ini ialah if they manage to control their 'wants' - pahala sangat berlipat ganda :D

    just love to make friend with 'them' - selalunya happening! :D

    ReplyDelete
  4. GAY?hoho risau betul..tp betul ke idaman wanita?..mm baru tahu nih..ehehe

    ReplyDelete
  5. Idaman untuk buat kwn mungkin..utk buat suami wallahualam..

    ReplyDelete
  6. Saya memang ade admira sorang lelaki ni.. Memang nampak dia seorang gay.. Gggrrrrrrrrrrr.. Ntah camne nak ubah diri dia kalo dia sendiri tak bukak hati untuk layan perempuan.. Ermmm..

    ReplyDelete
  7. @ d__tieh

    kita tak boleh ubah dia, melainkan dia ubah diri dia sndiri. kita sekadar boleh nsihat..

    ReplyDelete
  8. Apa mksd anda seorang Gay berjiwa lembut? Adakah dari segi perwatakan atau budi bicara? Seorang lelaki Gay perwatakan dan budi bicara 100% seperti lelaki straight. Bagi yang berjiwa lembut, itu lebih dikenali sebagai pondan atau mak nyah. Gay dan pondan tidak boleh disamakan walaupun nafsu mereka sama iaitu kepada lelaki dan bukan perempuan. Perbezaan yang ketara bagi seorang Gay dan pondan ialah, Gay berwatakan seperti lelaki straight manakala pondan berwatakan seperti perempuan. Ada ramai pihak yang menyalah anggap bahawa seorang Gay benci dengan perempuan dan itu salah sama sekali. Gay tidak akan benci dengan perempuan tetapi menganggap mereka sebagai kawan. Gay akan bergaul dengan mana-mana pihak sama ada golongan lelaki mahupun perempuan. Bagi pondan, mereka lebih suka memilih untuk berkawan dengan golongan perempuan daripada golongan lelaki. Seperti komen yang sebelumnya, untuk mengenali atau 'detect' jika seorang lelaki itu Gay atau tidak adalah agak mudah dan juga agak susah. Saya berkata demikian kerana, tidak semua Gay akan berpakaian ketat dan sebagainya. Selalunya, hanya Gay itu sendiri akan tahu jika orang sekelilingnya itu juga Gay seperti dia. Bagi pondan pula, mereka akan lebih senang dikenali/dipastikan kerana sifat mereka menunjukkan seperti seorang perempuan. Akan tetapi, ada juga segolongan pondan yang susah dipastikan kerana 5 peratus daripada mereka menyembunyikan identiti.

    Sekian.

    P/s: Mereka layak diberi layanan sama rata dan diharap tidak ada yang memandang serong. Semua kejadian pasti ada sebabnya..

    ReplyDelete

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...