Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Tuesday, June 28, 2011

Kedai 1Malaysia (``,)

Salam,

Desas desus mengatakan Kedai 1Malaysia tidak mendapat sambutan kononnya kualiti di kedai terbabit pada tahap yang rendah. Betul ke semua tu atau pun suatu pembohongan? Mari kita saksikan sendiri dengan mata kepala kita.





"Apa pandangan Makcik Leha tentang kedai 1Malaysia ini?"soal AnakTeruna. "Makcik suka la tengok kedai ni ada, barang dia pun murah. Senang la kami orang yang pendapatan sederhana nak kurangkan perbelanjaan."balas Makcik Leha sambil tersenyum lebar.

Itu pandangan pertama orang yang berkunjung ke sini, tapi kita perlu juga tahu kualiti barang di kedai ini. Mari kita bertanya satu soalan lagi kepada abang muda di hujung sana. "Apa komen abang mengenai kualiti barang di kedai ni?"soal AnakTeruna ala-ala wartawan Melodi. "Abang rasa kualiti lebih kurang sama, tapi yang penting harga murah. Mana nak dapat kat luar harga macam ni."balas abang tersebut sambil mendukung anaknya.

Oleh itu, kita harus berterima kasih kepada kerajaan kerana telah membantu rakyat yang memerlukan dengan cara sebegini. 

Nota Teruna : ada gaya macam wartawan tak? Hehe

Yang ikhlas....

6 comments:

  1. Inilahlah yang diharapkan oleh kami rakyat yang kurang berkemampuan, Idea mengadakan kedai 1Malaysia adalah tepat pada masanya, diharap ianya diadakan disetiap negeri bagi membantu kami seadanya terima kasih kerajaan Malaysia......

    ReplyDelete
  2. Betul,idea yg bernas dan kena pada masanya. Tq kerajaan Malaysia

    ReplyDelete
  3. Bagus2, ringan skit beban yg bependapatan rendah kat bandar2 besar tue.

    Entry terbaru -> Cara Budak Botak Dapatkan Backlink Dari Website Luar Negara... (",)

    ReplyDelete
  4. Tq Budak Botak sudi singgah sini..Hehe

    ReplyDelete
  5. I like.. Memang terbaiklah Kerajaan Malaysia.. Malaysia Cemerang, Gemilang, Terbilang...

    ReplyDelete

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...