Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Monday, May 23, 2011

TOP 4 : Persembahan Paling Menakjubkan di Dunia





Salam,


Mereka sering membuat persembahan di jalanan mahupun di jemputan meraikan sesuatu majlis. Mereka inilah golongan istimewa yang mempunyai bakat tersendiri, mungkin kerana usaha mereka sendiri untuk mengasah bakat mereka.


Menduduki tangga pertama "Persembahan Paling Menankjubkan" di carta AnakTeruna Michel Lauziere : The Rollerblade Bottle Tune Guy. Lelaki yang menggunakan rollerblade untuk tujuan mengeluarkan muzik yang sedap didengar.






Tangga kedua adalah Senmaru : Japanese Juggler. Lelaki ini merupakan artis jalanan yang popular di seluruh dunia dan telah mendapat tempat di hati AnakTeruna dan menduduki rangking ke 2 di dalam carta ini.





Di tangga ketiga pula adalah wakil dari Malaysia iaitu Ho Eng Hui. Lelaki ini menggunakan jarinya untuk memecahkan kelapa. Telah memegang rekod dunia acara ini. Beliau pernah patah jari pada 1993 dan merupakan seorang guru Kung Fu. 




Dan yang terakhir menduduki carta persembahan jalanan yang paling menakjubkan adalah Maradonito : Soccer Freestyler. Merupakan persembahan jalanan paling sempoi di Leidseplein Amsterdam.




p/s : jangan tanya kenapa 4 sahaja, sy suka nombor 4. 

tekan like botton untuk sebarkan..hehehe

0 rakan berkata-kata:

Post a Comment

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...