Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Thursday, May 5, 2011

Maksud Tersirat Kenyataan PM Terhadap Kematian Osama

sebagai tatapan....

Salam,


Sebenarnya aku tak dak mood nak menaip hari ni, tapi lepas terbaca satu blog ( tak boleh promote kat sini) yang tak buat kajian sebelum membuat penulisan, aku pun usaha juga nak menaip walaupun dalam tak ada mood. 


Dia dok hentam PM habaq hang. Isunya hanya kerana kenyataan yang dibuat oleh Perdana Menteri terhadap kematian Osama bin Laden. 


PM Najib cakap lebih kurang macam ni la ek "HARAP2 DUNIA AKAN JADI AMAN SELEPAS KEMATIAN 'OSAMA BIN LADEN" 

Mungkin ada yang bebal tak faham langsung apa yang cuba PM Najib cuba sampaikan. Maksud dia, kekejaman Amerika ke atas Islam akan berakhir dan Amerika juga tidak boleh menggunakan alasan mengebom bumi Islam kononnya nak mencari Osama. 


Bahasa perli pun susah nak faham, umpama peribahasa 'pandang ke atas, tolak tangan ke dalam'. Ha ha ha. Faham tak ni? (mampus aku explain satu-satu)


Blogger ni suruh kita baca penulisan dia sebagai seorang yang cintakan Islam tapi dia terlupa bahawa dia cuba untuk menjatuhkan PM Najib yang berbangsa Melayu dan beragama Islam. Itu la terpengaruh dengan Nik Aziz sangat, nak menjatuhkan orang sesama Islam sendiri.


p/s : 9 November ke 11 September?? Tak pun 16 September (Hari penipuan Anawr)? He he he  


video : penyokong PKR mesti meraikannya

0 rakan berkata-kata:

Post a Comment

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...