Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Sunday, May 15, 2011

Fatwa Nik Aziz : Jilat Kaki Anwar?



Salam,


KUALA LUMPUR, 14 Mei — Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan mereka yang mengaitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan video seks, yang............SINI




Inilah politik yang kita mahu, semua ahli Umno perlu jilat kaki Anwar sebab dah burukkan Anwar di mata dunia. Kamu semua kena tahu, Anwar is our future Prime Monster, kita kena la jaga dia elok-elok. 


Jangan biar dia buat yang bukan-bukan nanti kita juga yang malu. Kita kena ingat satu perkara "we have the number" (angan-angan mat jenin). 


Mengikut fatwa baru Nik Aziz sesiapa yang mengaitkan Anwar dengan video seks mirip ketua pembangkang tidak akan masuk syurga selagi tidak jilat kaki Anwar. Pergghhh!! Meruntun jiwa.


Dengan keluarnya fatwa baru Nik Aziz ini, maka secara tidak langsungnya. Nik Aziz perlu menjilat kaki Tun Mahathir, kaki Najib dan seluruh kaki ahli UMNO untuk masuk ke syurga.


Kerana apa? Kerana Nik Aziz pernah mengkafirkan orang-orang Umno.




1. "Tok Ayah Pin dicap sesat. Habis kenapa Umno tidak sesat? Sama-sama tidak kenal agama belaka. Al-Arqam sesat kerana apa? Salah akidahnya. Ayah Pin sesat, kenapa? Salah akidahnya."Umno kenapa tidak sesat lagi? Salah juga akidah. Tolak Islam, ambil (fahaman) kebangsaan. Tak usah kata kami terima Islam, kami terima Islam. Tak payah cakap banyak, aku reti juga,"- Nik Aziz Nik Mat sewaktu berceramah di Chuchoh Puteri, Manek Urai, Malaysiakini 8 Julai 2009. 


2. "Perjuangan UMNO sebenarnya amat dhalalah (sesat-sesesatnya), kerana menolak Islam dan mengasingkan politik dengan agama" - Nik Aziz Nik Mat, Harakahdaily, 8 Mac 2010.


3. "Terdapat unsur kafir dalam UMNO kerana parti itu menolak Islam dalam pentadbiran negara, UMNO juga ada ciri kafir" - Ceramah Nik Aziz Nik Mat di Padang Tembak, Pengkalan Chepa, 3 Julai 1999.


Jadinya, marilah kita saling jilat-menjilat. "Hang jilat aku, aku jilat hang" sebab kalau tak jilat pakat tak masuk syurga la semua(syurga neraka Allah yang tentukan). 


Orang bijak ilmu agama amat diperlukan dalam politik tapi tolonglah jangan keluar fatwa ikut sedap mulut. Yang merana rakyat, yang sengsara rakyat, yang "sedap" orang politik. 


Guna pula ayat al-quran separuh-separuh sebab kalau guna ayat penuh kena kat batang hidung dia sendiri. Jadi terpaksalah dia guna separuh supaya nampak yang dia betul.   




Wallahualam..




video : nik aziz jilat anwar    <--------jangan risau bukan video 18sx. Hehehe



2 comments:

  1. Bro, memang bagus blog lu ni.. Gua dah follow... =)

    ReplyDelete
  2. @ MPP..

    Tq bro...

    Gua follow lu balik..
    Entry lu mmg ganas..Hehe

    ReplyDelete

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...