Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Monday, August 22, 2011

Telur Rebusan Air Kencing

Salam,

Wau, macam best je dengar tajuk posting kali ni kan...Merebus telur menggunakan air kencing kanak-kanak bawah 10 tahun.


Kenapa guna air kencing budak-budak bawah 10 tahun? Kami yang dewasa nih tak boleh ke? Hehe.. Di katakan kanak-kanak bawah 10 tahun air kencing mereka lebih bersih kerana belum kotor. Kalau macam korang yang dah besar nih, mesti la kotor segala mak nenek korang makan yer tak?

Lepas ni time kencuri kahwin korang, boleh la korang guna kaedah ini sebab pertama dapat jimat air. Kedua tak membazir air kencing budak-budak tu. Haha




Yum..Yum.....

3 comments:

  1. ni betul x bebuke 2 hari ni...kompem x cari telur dah...hahahaha

    ReplyDelete
  2. Haha..Telur Malaysia punye ok lg..:)

    ReplyDelete

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...