Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Saturday, August 20, 2011

Bas Sekolah Di India


Salam,

Jom jadi rakan blog AnakTeruna. Maklumat lanjut di SINISINI dan SINI.


Korang pernah naik bas sekolah tak? Di Malaysia bas sekolah kira cun la jugak tapi kalau di India cun tak? 


Selesa tak bas sekolah di sana? Silap haribulan tak pergi sekolah la budak-budak sekolah.









Tak bersyukur lagi ke dok kat Malaysia?



3 comments:

  1. Salam;
    macam kotak sardin je ku tengok.!!

    ReplyDelete
  2. ya Allah kesiannya... dah macam saRKAS JE SAYA TENGOK.. HMM...

    ReplyDelete

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...