Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Thursday, July 7, 2011

Bola Sepak : Aidil Zafuan Menjadi Buruan Jurulatih Luar? (**,)

Salam,



Sehari selepas Aidil mendapat tempat pertama dalam gol terbaik untuk minggu ini. Namanya telah menlonjak naik di persada bola sepak antarabangsa. Gol itu telah memberi inspirasi kepada jurulatih luar untuk mendapatkan khidmat Aidil Zafuan.

Menurut wartawan AnakTeruna yang berkhidmat di Jabatan Peliharaan, ketika sedang sibuk melayari Facebook untuk tujuan mencuci mata melihat gambar-gambar comel, ayu, cantik dan macam-macam lagi. Dia telah terjumpa status Facebook Aidil Zafuan.

Sir Alex Ferguson, Jose Mourinho, Arsene Wenger, Andre Villas Baos dan turut serta ialah Kenny Deglish (komen Kenny termasuk pihak kami potong kerana mempunyai unsur perkauman) telah berminat untuk mendapatkan khidmat Aidil Zafuan.

Malah, beliau juga mendapat pujian daripada Roberto Carlos, Bambang Pemungkas serta penjaga gol Taiwan yang ditewaskannya tempoh hari.





nota Teruna : kalau betul-betul kan best......


3 comments:

  1. pemain bola sepak yang ada masalah dengan artis malaysia memang I tak minat - so far takde lagi pengadil bola yang scandal dengan artis kan?? hehehehhehe

    ReplyDelete
  2. tak de lagi...tp boleh juga kalau di cuba ye dak??

    ReplyDelete
  3. cambest jer kalo betol2..hehe..

    ReplyDelete

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...