Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Tuesday, June 7, 2011

Gambit Oh Gambit


Salam,

Baru sekarang aku nak post entri pasal Gambit menganjingkan blogger, bukan apa. Aku tak kenal siapa gambit ni sebenarnya then now baru aku tau siapakah si gambit ini. X-men!! 

Sumpit Gambit masuk celah ruang sempit. Lucah, lucah lucah!! 

Wow, aku bangga dengan hasil anak watan Malaysia yang memang tip top ni. Lu memang terer brader, bukan setakat terer tapi berani. 



Ini baru betul music video, bukan macam zaman 90an music video tepi sungai main baling-baling batu. 

Lagi satu lu memang berani menganjingkan blogger, ini lagi satu keberanian anak muda bernama Gambit macam lu. Eh, aku silap. Ini bukan berani tapi kurang ajar (kurang ajaq). 






Apa yang boleh aku simpulkan video klip ni sangat LUCAH! Tak kira la watak suami isteri nk tunjuk ego masing-masing ke. Jadah punya video klip!!

Kononnya buat video yang seksi-seksi boleh tembus pasaran antarabangsa. Apa punya pemikiran la ni. Patut la lu tak popular sampai sekarang! 

Maher Zain punya video clip tak ada pun adegan berahi tapi tersebar serata dunia jugak. Itu la pentingnya niat, buat semua benda nak kejar dunia memang Allah tak tunaikan hajat. 

Muzik video 90an lagi superb la!!

sumpit gambit masuk celah ruang sempit!

nota : anjing memang suka buat video klip tahi. nak tulang?? 

2 comments:

  1. video xmelambangkan dia sbg mlayu n islam.. kata2 dia pun begitu juga.. ish2..

    ReplyDelete
  2. ~Fara~..

    itu la..tp tak pe la..dia dah minta maaf..

    ReplyDelete

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...