Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Tuesday, May 29, 2012

Toyol Peperiksaan

Salam,

Toyol peperiksaan. Kenapa toyol? sebab toyol merupakan jembalang paling kecil dan mudah menyorokkan diri. 

Jembalang inilah yang digunakan untuk mereka menjawab peperiksaan. 

Dalam peperiksaan bukan semua orang tak menipu tapi bukan semua yang menipu ni kantoi dengan ketua pengawal peperiksaan. Bila dah kantoi mula la tak tahu mana nak sorok muka. 

"Sepandai-pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah juga"

Sedangkan tupai pun boleh jatuh inikan pula student yang baru nak belajar menipu dalam peperiksaan. 

Aku bukan nak bagi cara untuk menipu tapi nak tunjuk gambar kantoi pelajar yang menipu. Ini la namanya toyol. 

Toyol peperiksaan ada banyak jenis dan aku percaya semua student tahu mengenai toyol peperiksaan ini. Kreativiti yang ada digunakan sebaik mungkin untuk meniru. 

Tapi nak tanya juga, BERKAT ke?

Sendiri jawab..




Contoh toyol paha...



2 comments:

  1. salam;
    macam2 cara nak lulusn peperiksaan..kalau rajin buat kerja rumah dan ulangkaji taklah buat seksa cam tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha..itu la pasal..

      kesian pulak...

      Delete

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...