Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Sunday, May 13, 2012

Panas : Johan diboikot?

Salam,



Panas betul minggu ni dengan isu johan raja lawak yang terbabit dengan isu video terbitan BANGKANG DARI LONGKANG.


Kenapa mesti johan dipersalahkan? Gua tak faham betul orang Malaysia ni, kata nak negara demokrasi/ kebabasan bersuara. So apa salahnya johan atau krew yang terlibat dengan Bangkang Dari Longkang tu nak buat video macam tu? 


Dorang ada hak nak bersuara, korang yang tak suka tu jangan la banyak bunyi. Ingat BERSIH 3.0 yang korang buat tu rakyat Malaysia suka ke? Bersih 3.0 pun ada hak bersuara sebab tu kerajaan bagi Stadium Merdeka kenapa tak guna peluang tu untuk bersuara? kenapa perlu pilih demonstrasi jalanan? sendiri pikir.


Yang sebenarnya isu ni timbul sebab ada pihak tak puas hati bila ada pihak lain kutuk bersih. itu aje. kenapa mesti berfikiran tak matang? Korang buat tak apa, orang lain buat tak boleh? macam tu ke demokrasi??






Rasanya tak perlu nak boikot Johan sebab dia adalah rakyat Malaysia yang mempunyai pendapat sendiri. Gua percaya krew-krew Bangkang Dari Longkang sebenarnya memang tak minat dengan demontrasi jalanan sebab tu mereka wujudkan video sedemikian.


So, kepada yang tak puas hati tu banyakkan berlapang dada dan terima pendapat orang lain sama. 


anakteruna : boikot israel.



0 rakan berkata-kata:

Post a Comment

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...