Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Saturday, May 19, 2012

Cara kejut kawan bangun tidur (``,)

Salam,


hiasan


Gua selalu angin bila gua tengah tidur ada orang lain datang kejut secara tidak bertamadun. Tidak bertamadun itu seperti kejut simbah air atau paling tidak pun cabut bulu kaki. 


Tidur merupakan perkara paling enak dan superb di dunia yang serba moden ini tapi tidur yang banyak pulak menyebabkan otak tak berkembang. Take Note!!


Gua tak kisah nak kejut gua cara macam mana pun, cuma yang gua risau terkejut dalam tidur boleh mendatangkan kecederaan pada roh gua. Mana la tau, syok-syok roh gua pergi dating tiba-tiba tak jadi masuk dalam badan gua sebab lu orang kejut gua secara terkejut. Betul tak? (Boleh ke macam tu?)


Berbalik pada tajuk asal. Gua ada cara terbaik untuk lu orang kejut member korang tanpa mencederakan member korang. (Tunjuk bukti la, main cakap je ko ni)


Ohhh!!! Nak bukti pulak yer.. baiklah... gua pantang betul kalau ada minta bukti! (amboi, macam orang politik pulak)  Hehe...



Gua dah cakap.. member korang cuma terkejut tapi dia tak cedera, kaannnn??


notaTeruna : kejut secara berkhemah...!!

0 rakan berkata-kata:

Post a Comment

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...