Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Saturday, December 3, 2011

Berita : Seorang Pelajar Wanita Maut Selepas Melakukan Onani

Salam,

Berita ini AnakTeruna petik daripada sebuah portal berita mengenai seorang pelajar wanita maut selepas 12 minit melakukan onani.

BRAZIL - Satu kes yang jarang berlaku yang pelik menyebabkan kematian pelajar BiancaBorges Bezerra, 21, dari BelĂ©m (Brazil), yang masuk ke dalam berkhayal, mempunyaiorgasma yang berpanjangan selama 12 minit, dan akhirnya mati.
Wanita muda yang mempunyai hubungan dengan teman wanita dari kolej.
Hospital yang menerima Bianca mengesahkan bahawa orgasma 12 minit yangberterusan adalah punca kematian.
"Dia amat diadakan tilam dengan kuku dia, membuka mulutnya dalam bentuk 'O', danmurid-murid mata dia berputar di dalam bulatan seolah-olah mereka longgar di dalammatanya," kata rakan yang turut hadir semasa tragedi itu.
Kawannya juga berkata bahawa dia menjadi mencurigakan apabila, pada 10 minit,Bianca terus dalam kedudukan yang sama, keadaan mata mereka berputar, mulutterbuka dan menjerit dengan kuat.
"Pada dua belas minit dia keluar, dan saya berlari selepas ambulans," kata kawan.
Atas permintaan keluarga, polis sedang menyiasat kes ini. 
Dan pegawai yang menyatakan bahawa rakan mangsa boleh mengambil kira untukpembunuhan tanpa niat untuk membunuh, jika ia dapat dibuktikan dia bertanggungjawab ke atas kematian kawannya.


Kejadah apakah ini??? Power betul orang Brazil ni erkkkk...





0 rakan berkata-kata:

Post a Comment

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...