Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Sunday, August 14, 2011

Pendedahan Sitt Al-Wuzara 1 Syawal Nanti??


Salam,

Tak lama lagi kita akan dapat tahu siapa sebenarnya makcik sitt al-wuzara yang telah menghina Allah dan Nabi Muhammad yang kita cintai.

Dikhabarkan pada 1 Syawal nanti segalanya akan terbongkar siapakah orang itu. Maklumat juga sedang dikumpul oleh mereka yang berada di Facebook page "Pendedahan Eksklusif - Siapa Sebenarnya Sitt Al-Wuzara"

Selain daripada Sitt Al-Wuzara ramai lagi melayu murtad yang dilondehkan di page tersebut antaranya gambar di bawah ini

Mak dia taat kepada Islam tapi anaknya? Hurmmm... 

Mempersendakan agama Islam...

Gambar diatas mungkin rakan kepada makcik sitt al-wuzara yang berasal dari Singapura.

‎"__0513-14-___2" ----nih kombinasi kad pengenalan makcik Sitt (konon2nya..dia nih suka memutar belit) ..korang tau tak?number 1-14 dalam ic melambangkan negeri masing2..kalau korang dari johor..num ic kat tengah2 ialah 01..kalau kat sarawak..num ic kat tengah2 ialah 13.. kalau 14 pulak?negeri apa guna 14 kat tengah2?korang tau2 sendiri la..kat situ la makcik Sitt nih berasal..tu menurut dia la..jika benar dia dari negeri tu..senang la nak tangkap dia..Jabatan Pendaftaran Negara leh handle..cari je kombinasi :: _ _0513-14-_ _ _ 2 .. :D


Segala gambar dan maklumat di ambil daripada page "Pendedahan Eksklusif-Siapa Sebenarnya Sitt Al-Wuzara"

Diharap tiada kesalahan lagi selepas ini :) 

1 comment:

  1. IP Address dah diketahui, rumah dia pun polis dah intai, kelibat dia pun polis dah tahu...jangan takut polis Malaysia ni cekap cuma tunggu masa dia nak kena. Insya Allah

    Sedikit clue...dia ni pengamal seks songsang dan dah murtad pun.

    ReplyDelete

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...