Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Monday, February 7, 2011

Fernando Torres Penakut??




Salam 1Malaysia...

Faktor kekalahan Chelsea tadi kerana menurunkan Fernando Torres. Kalau dia tak main tadi, Chelsea dah boleh boh banyak gol dah pun....

Sebab apa aku kata macam tu??

Dia tak sampai hati nak boh gol sebenarnya tadi... Sebelum game dia call aku minta nasihat, tapi tu la, sebagai kawan baik aku dah nasihatkan dia jangan boh gol, nanti teruk hang kena balon dengan Fan Liverpool termasuk aku.

Peluang dah ada depan mata awal minit, tp dia tendang tinggi. Itu maknanya, dia takut.

Yang si Maxi Rodriguez tu pulak masih ngigau ke hape?? Si Torres a.k.a kawan baik aku tu dah tak main dengan hang la, dia main dengan Chelsea. Yang hang p bagi kat dia tu buat hape?? attooyyaiiii..

Nasib baik x masuk gol time tu!!!!



Liverpool menang pulak bukan sebab hebat tapi sebab depa ni tak dak Star yang ramai macam Chelsea sebab tu depa boleh menang. Maklumla, Chelsea tu semua STAR-STAR belaka. Ahaks.

p/s : dengor kabo Torres nak main Chelsea balik. Hahahaha



nih untuk penyokong Chelsea yerrr ..:p

2 comments:

  1. ari tu masa aku tengok Liverpool main lawan stoke, dalam hati aku kata. kalau camni lah dorang main, jangan kan MU, CHELSEA, ARSENAL akan kalah, barcelona real madrid pun akan cuak main dengan kita..sekarang mereka lebih main dengan ball possession, bukan macam masa Benitez, Roy Hodgson. sepak dari bawah kasi striker, camner nak menang kalau main camtu. sekarang dah lebih teratur dan seronok tengok my team play like that. dah macam dolu dolu..caya lah Liverpool..u'll never walk alone..if necesssary, i will walk alone just to support you all the way..

    ReplyDelete
  2. ingat aku suka Liverpool ke hah? Menang nasib je tu beb.

    ReplyDelete

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...