Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Wednesday, June 13, 2012

Street Fighter Sebenar Dijumpai

Salam,

Korang kenal watak kartun dibawah ini? Kartun yang popular iaitu Street Fighter yang selalu gua main di Virtual land Jusco. HAHA!!

Gua tau ramai lagi yang gemar main permainan ini, tak kira muda ke tua. Tapi sekarang gua dah kurang bermain sebab utamanya token makin mahal. CILAKE!!




Tak kisah la pasal token tu. Gua nak bagi tahu bahawa gua dah jumpe sebahagian daripada street fighter ni di alam nyata. 

Saling tak tumpah macam dalam kartun agaknya mereka sudah berani menonjolkan diri sebagai manusia.Mungkin?!

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


0 rakan berkata-kata:

Post a Comment

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...