Blogger news


LCD Text Generator at TextSpace.net

Sunday, September 18, 2011

Percutian Di Pulau Pinang

Salam,

Jika pergi ke Pulau Pinang pasti kita akan terpesona dengan pemandangan yang menarik dan indah. Indah dengan pantainya yang bersih, makanannya yang sedap dan orangnya yang peramah.

Destinasi.

Destinasi yang wajib dilawati adalah Batu Ferringhi. Di sana terdapat hotel besar, kedai pelancingan, tempat peranginan, restoran dan pejabat penyewaan kereta dan motosikal.



Makanan.

Makanan paling popular adalah rojak pasembor. Sekali kena pasti nak lagi. Ramai orang luar datang ke Pulau Pinang hanya kerana ingin merasa rojak pasembor di Padang Kota. Pada waktu malam keadaan di Padang Kota lebih meriah.

Rehat.


Setelah penat berjalan seharian, korang tak perlu risau untuk mencari tempat berehat kerana Pulau Pinang mempunyai banyak tempat untuk berehat. Antaranya D'Hana Homestay Penang dan harganya juga berpatutan.

Lokasi D'Hana Homestay sangat strategik. Ia terletak di Seberang Jaya berdekatan Jambatan Pulau Pinang, Lebuhraya Utara Selatan, UiTM Pulau Pinang, Politeknik Seberang Perai, Masjid Seberang Jaya dan pusat membeli-belah seperti Carrefourr, Tesco, Pacific dan Sunway Carnival.




0 rakan berkata-kata:

Post a Comment

Komen yang berserta dengan pautan posting terbaru anda tidak akan di publish. Terima kasih.. Sila komen seperti biasa. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...